Pogoji in navodila za vračilo blaga v popravilo (RMA)

V podjetju razvijamo novo vstopno točko za oddajo reklamacijskih zahtevkov za vračilo blaga v popravilo (RMA) s popolnoma avtomatizirano obdelavo in sledenjem. Do nadaljnjega vas vljudno naprošamo, da dosledno upoštevate postopek, opisan na tej strani. Ko bo nova tehnološka rešitev zaživela, vas bomo o tem pravočasno obvestili.

Postopek je kratek in enostaven, v primeru nejasnosti pa vas naprošamo, da se z vprašanji za morebitna pojasnila obrnete na naš oddelek podpore na rma@ema.si in ali nas pokličete na 03 428 4845.

Koraki za oddajo RMA zahtevka:

  1. Prenesite obrazec RMA s spodnje povezave na svoj računalnik. Pogoji in navodila za vračilo izdelkov so sestavni del obrazca. Prosimo, da jih temeljito preberete
  2. Izpolnite obrazec s pomočjo aplikacije Adobe Acrobat Reader ali ročno. Prosimo, da izpolnite vsa z rdečo obrobo označena obvezna polja obrazca. Posebej pozorni bodite na serijsko številko in na podroben opis napake in razloga za vračilo izdelka
  3. Vrnite izpolnjen obrazec. Če ste ga izpolnili s programom Adobe Acrobat Reader, ga po koncu shranite pod drugim imenom in v obrazcu kliknite rdeči gumb POŠLJI ZAHTEVEK. V primeru težav izpolnjeno datoteko pdf pripnite ročno. Če ste obrazec izpolnili ročno, po koncu dokument skenirajte ali fotografirajte ter ga priložite kot prilogo v vašem e-poštnem sporočilu. Dokument pošljite na rma@ema.si
  4. Po prejemu vas bo naša skupina za podporo obvestila, ali je bil vaš zahtevek sprejet ali zavrnjen v skladu z veljavnimi pogoji in navodili
  5. Če bo vaš zahtevek sprejet, bo vsa komunikacija od tam naprej tekla s skupino za podporo

Hvala za razumevanje, EMA d.o.o.

Scroll to Top